غریبانه
غریبانه
عاشقانه های من

سلام من اومدم..!دلم براتون نگ شده بود خصوصا هاني و دينا و رها..!خب الان وقت آپ ندارم فردا ديگه همه چي عوض ميشه....فعلا باييييييييي دوست جوني ها...............



نظرات شما عزیزان:

روشا
ساعت16:54---8 مهر 1392
برو بابا خیلی خوشحالی-همون باید عاشق یه میمونی مثل فرهاد مجیدی باشی دیگه
پاسخ:ميمون قيافته انتر بي شخصيت


روشا
ساعت18:04---26 شهريور 1392
ویییییییییییییییییییی-از فرهاد مجیدی متنفرم-چندش
پاسخ:اين جمله از فرهادمجيديه:من براي كساني كه از من متنفر هستند وقت ندارم زيرا درگير دوست داشتن كسايي هستم كه دوستم دارند.... جوابتو گرفتي جوجه..؟


ستاره
ساعت19:47---23 شهريور 1392
راستی سلام

بله توی بلاگفا ساختم
پاسخ:بیا وب جدیدم اونجا بحرفیم


ستاره
ساعت19:10---23 شهريور 1392
میگما چرا هرچی میلینکمت نمیای توی لینک هام؟
پاسخ:سلام عزیزم خب وبتو کجا زدی..؟بلاگفا..؟


هانی
ساعت22:29---22 شهريور 1392
وایییییییی نگاری دلم برات تنگ شده جونم میخوام ببینمت نمیتونم.. منتظرتم با ی آپ عجیب!

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





جمعه 22 شهريور 1392برچسب:, | 22:22 | نگارمجیدی |
درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.تنها چیزی که میتونم بگم اینه که اینجا تنها جاییه که حرف دلم را راحت میتونم بزنم.
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان غریبانه و آدرس negar77.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





امکانات وب
ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 18
بازدید ماه : 339
بازدید کل : 80818
تعداد مطالب : 47
تعداد نظرات : 195
تعداد آنلاین : 1


كد موسيقي براي وبلاگ